perjantai 17. tammikuuta 2014

Kylmäpäivä

Tänään alkoi uusi palkki. Tänään oli ruokana lasangette,salaatti ja pehmeää leipää NAM!! Yllin tunnilla me jatkettiin ryhmä töitä, osa ryhmä sai valmiiksi työn.Näytti sujuvan hyvin.Englannin tunnilla me piirrettiin perheen jäseniä ja kirjotettiin 2 lausetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti