Tänään ekalla tunnilla oli A-ryhmällä äidinkieltä, jossa kisailtiin sanojen aakkostamisessa. Sitten luokkakaveri esitteli matkaansa Malediiveilla. Kaikilla oli hirveän paljon kysymyksiä! Kuvia katsellessa ja kertomusta kuunnellessa vierähti melkein kokonainen oppitunti.
Matikan tunnilla tuli viimeinen läksy syksyn kirjasta. A-ryhmä saikin jo tehdä vähän uutta matikan kirjaa, joka aloitettiin kertolaskujen kertaamisella. Pelasimme kertolaskukorteilla pelejä ja harjoittelimme tulojen luettelemista.
Huomisen jälkeen syksyn matikan kirjan voi jättää kotiin pysyvästi. Näkemiin syksy!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti