tänään oli matikan pieni testi. testissä oli kellon aikoja.sen jälkeen meillä oli ruokailu. Ruokana
oli täysjyvä pasta ja broileri kastiketta.Ruokailun jälkeen me tehtiineläin juttuja äsken meillä oli välitunti nyt me teemme eläin juttuja lopuksi meillä on käsitöitä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti