Tammikuun alussa muutamat tytöt ehdottivat, että he pitäisivät 1.luokkalaisille välituntikerhoa. Kerhot suunniteltiin yhteistyössä kanssani ja kerhomainos jaettiin viime viikolla. Eilen puuhakerhon ohjaajat kuuluttivat keskusradiosta kutsun puuhakerhoon. Kuuluttaminen oli tosi jännää ja hassua. Tänään kuulutettiin vielä lyhyt muistutus, joka sujui paremmin kuin eilinen.
1.luokkalaisia kokoontui kellotornille klo 10.05 kaksitoista kappaletta ja luokkaan tuli lopulta 18 oppilasta. Ohjelmassa oli nimipiiri ja leikkejä. Seurailin sivusta kuinka homma sujuu. Kaikki sujui todella hienosti! Kerholaisilla oli hauskaa ja aika kului nopeasti.
Tosi mahtava juttu, että meidän luokasta löytyy tällaisia ideoita ja intoa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti