Tänään laskettiin matikkaa ja treenattiin vielä vähän teidonhankinta- ja aakkostustaitoja äidinkielen harjoituskokeessa. Vatupassi-tunnilla puhuttiin taidoista ja osaamisesta. Ihan alkuun kerroin, että olen nähnyt tässä luokassa paljon oppimista, kehittymistä, taitoa ja osaamista tänäkin päivänä. Esimerkiksi välitunnilla kaksi meidän luokkalaista poikaa pääsi koulun luistelujoukkueeseen 3.-4.luokkien sarjassa ja samaan aikaan kolme tyttöä piti mukavaa satutuokiota 1.luokkalaisille puuhakerhossa.
Jokainen on hyvä jossain ja on tärkeää muistaa se! Taitopiirileikissä piti kertoa missä on omasta mielestään taitava. Leikin jälkeen jokainen teki itselleen paperista taitopaidan. Paitoja piirrettiin pienryhmissä ja toisilta sai apua taitojen keksimiseen. .
A-ryhmän kanssa kävimme kuuntelemassa 5b-luokan taidonnäytteitä eli pari esitelmää auditoriossa.
 |
| TAITOPAITOJA ELI T-PAITOJA |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti