perjantai 24. tammikuuta 2014

Perjantai

Tänään kuunneltiin loput esitelmät. Toin luokkaan ketun, siilin ja oravan. Ruokailun jälkeen juhlittiin vähän synttäreitä ja sitten opiskeltiin tietotekstejä äidinkielen kirjoista.

Reissuvihkoihin kirjoitettiin muistiin, että maanantaina on ulkojäällä luistelua. Varalle pitää ottaa sisäliikuntavaatteet. Ensi viikolla on matikasta tukiopetus ja äidinkielen koe. Myös matikna iso koe on tulossa helmikuun 3. päivä.

Hyvää viikonloppua!


Ryhmätöiden aiheina suomalaiset villieläimet


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti