maanantai 27. tammikuuta 2014

Luistelua

Tänään ensimmäisellä tunnilla oli uskontoa. Uskonnossa me luettiin luku ja esitettiin se.
Toisella tunnilla oli äidinkieltä. Äidinkielessä me tehtiin moniste jaesittely. Sitten meillä
oli kaksi tuntia luistelua. Luistelussa me pelasimme ringetteä ja jää futista. Seuraavaksi
meillä on matikkaa.


Kirjoittajat: Kasperi ja Kaj 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti