maanantai 20. tammikuuta 2014

Kylmä päivä koulussa ja pihalla

Tänä aamuna oli tosi kylmä. Aloitimme päivän uskonnon tunnilla. Uskonnon tunnin jälkeen meillä oli äidinkieltä.Sitten oli välitunti. Välitunnilla pelasimme keinupolttista.Välitunnin jälkeen oli liikunnan-tunti jolloin tytöt pelasivat salipandyä ja pojat koripalloa. Sen jälkeen menimme syömään. Ruokana oli kana nugetteja ja riisiä. Sitten oli välitunti. Välitunnin jälkeen on matikan-tunti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti