keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Kieli päivä

Päivämme koulussa alkoi klo 10.30 matikan tunnilla. Sen jälkeen menimme syömään. Ruokana oli perunaa ja jauhelihakastiketta. Ruokailun jälkeen menimme meidän kummi luokkaan viimeistelemään meidän cootie catcherit. Sen jälkeen laitoimme matikan ja äikän läksyt ylös ja sitten oli välkkä. Välkällä oli saksan kerho jonne meni kahdeksan oppilasta meidän luokalta. Välkän jälkeen meillä on kuviksen tunti. Ja sitten taas välkkä ja sitten jatkamme vielä kuviksen tuntia. Koulu loppuu kello 14.30.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti