perjantai 21. maaliskuuta 2014

perjantai


Terve täältä Seminaarinkoulusta.
Ensimmäinen oppitunti oli äidinkielen koe,luimme Nalle kirjan ja Nallen seikkailu.
Sitten me kerättiin kaikki liikunta rastit,sitten kun olimme laskenut rastit meille tuli uusi ennätys.
Sitten oli enkun tunti ,enkuntunnin jälkeen
oli välkkä.



Ope jatkaa:

Yllin palkissa tutustuttiin virtapiirin kytkemiseen ja sähköturvallisuuteen. 3K ryhmä opiskeli magnetismia. Juhlittiin parit synttärit. Koulun jälkeen osa oppilaista treenasi lippurugbyä haastavissa olosuhteissa. :) Näytti hyvältä silti!

Tässä linkii Sätky-peliin:


http://www.3tratkaisut.fi/satky/index.html

Hyvää viikonloppua!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti