keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Hyviä juttuja

 Tänään aloitimme murtolukujen opiskelun ja kertasimme sanaluokkia. Tehtävämoniste näytti sujuvan jo tosi hyvin monilta, joten olen luottavaisella mielellä sanaluokkien osaamisen suhteen. Välitunnilla järjestäjä apureineen laittoi kuvistöitä kansioon ja pojat suunnittelivat tanssia. On tosi hienoa, että tässä luokassa on innostuttu tekemään yhteisiä kivoja juttuja, kuten esityksiä ja kerhoja.

Loppupäivän viimeistelimme kuviksen ja yllin yhteisprojektina tehtyä Suomi-työtä, jotka pääsemme esittelemään huomenna. Alkuhässäkän jälkeen työskentely sujui tosi reippaasti ja eteni hyvin. Myös siivous onnistui tänään yli odotusten.

Jaoin koteihin muokatut lukujärjestykset. Kolmen viikon ajan meillä on perjantaisin yllin palkki.


Tämän jutun kirjoitti Jenni, ei muksu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti