torstai 20. maaliskuuta 2014

Kovaa työtä

Tänään a-ryhmä aloitti matikan tunnilla. Sen jälkeen oli yhteinen tunti teime vatupassi juttuja. Sitten oli ruokailu a-ryhmällä oli enkkua ja b- ryhmällä matikkaa. Matikan tunnilla leikkasimme murtolukuympyröitä. Enkun tunnilla luettiin readerista kappaletta 12. Tämmönen päivä sitten oli. Et siihen malliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti