Tänään on 10.3.2014 ja meillä oli uskonnonkoe,se oli aika helppo! Uskonnon kokeen jälkeen me mentiin aamunavaukseen,siellä kaisa seurakunnasta tuli kertomaan tarinan. tänään osa meidän luokasta näki Power mover tansseja, ne oli kaikki hienoja! ruokana oli liha keittoa.
tosi lyhyt teksti,vai mitä?
kirjoitti:Lotta Power mover tanssija! JEE MINÄ!!
p.s. meidän nallen nimi onkin Rauli Pauli!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti