Aamulla oli matikantesti,matikantestin jälkeen lauloimme,sitten me mentiin syömään.Ruokailun jälkeen
B ryhmällä oli matikkaa ja A ryhmällä enkkua.Sitten oli välitunti,tytöt jäivät luokkaan harjoittelemaan
tanssiesitystä.Välitunnin jälkeen oli ylliä,sitten on taas välitunti,välitunnin jälkeen A ryhmällä oli
puukässää ja B:llä käsityötä.
kirjoitti:Andre
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti