tiistai 4. maaliskuuta 2014

TOINEN KOULUPÄIVÄ!

Aamulla B:ryhmä opetteli adjegtiivejä.Pelasimme paripeliä.Pelien pelattua A:ryhmä tuli (09:20klo,
sitten järjestäjät lukivat:kalenterin(nimipäivät ja monesko päivä on) nallevihon ja Nuuttinallenseikkailun.
Vatupassi tunnin jäälkeen oli ruokailu.Ruuaksi oli hernekeittoa.Ruuan jälkeen A:ryhmä teki äidinkieltä
ja B:ryhmä enkkua,sitten kun tunnit oli loppuneet niin alkoi välitunti,luokkaan jäi tytöt harjoittelemaan
ja järjestäjät kirjoittamaan blogia ja välitunnin jälkeen oli musiikin tunti.
KIRJOITTANUT:Andre Aleksi oli apurina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti