Tänään me saatiin liikunta seikkailu kortit aamulla me ei hirveesti ehditty
tekeen uskontoo mutta me saatiin kuitenkin läksy TYHMÄÄÄÄÄ!!!!!!
Me saatiin tänään rehtorilta jäätelöt ja ne oli toooosi hyviä!
Meillä oli aika outo liikunta tunti koska me vaan siirreltiin penkkejä.
Tänään oli ruokana jotai keittoa se oli kai jauheliha keittoa.
T:Sara
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti