maanantai 17. maaliskuuta 2014

Tavallinen maaanantai
  
Tänään me saatiin liikunta seikkailu kortit aamulla me ei hirveesti ehditty
tekeen uskontoo mutta me saatiin kuitenkin läksy TYHMÄÄÄÄÄ!!!!!!
Me saatiin tänään rehtorilta jäätelöt ja ne oli toooosi hyviä!
Meillä oli aika outo liikunta tunti koska me vaan siirreltiin penkkejä.
Tänään oli ruokana jotai keittoa se oli kai jauheliha keittoa.


                                T:Sara 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti