Hei!
Tänään meni aika paljon aikaa siihen, että aloitimme Liikuntaseikkailun ja teimme uudet istumajärjestelyt sekä siivosimme pulpetit. Oppilailla oli Vatupassi-tunteihin liittyen ollut neljän viikon "Hyvän olon"-tavoitteet pulpetin sisäkannessa. Jokaisella on oma henkilökohtainen tavoitteensa. Tavoitteita oli mm." Viittaan useammin." "Otan kaikki mukaan." " En mene mukaan tappeluihin." " Olen kohtelias." "Teen läksyt" jne. Palkintona onnistuneista tavoitteiden saavuttamisista oppilaat saivat nyt itse valita vieruskaverinsa. Pidämme tätä järjestystä neljä viikkoa tai vähemmän, mikäli istuminen kaverin vieressä haittaa koulutyötä. Katsotaan! nyt ainakin vaikutti oikein hyvältä ja tunnelma oli katossa! :)
Tänään aloitimme jakotunneilla Iso Kiltti Jätti-kirjojen lukemisen. Ensimmäinen lukujakso on sivulle 59 asti ja se pitäisi lukea ensi viikon perjantaihin mennessä, jolloin on seuraava IKJ-tunti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti