tiistai 11. maaliskuuta 2014

Rugbyturnaus ja arvoituksia

Heippa!

Eilen osa oppilasta testasi rugbyä ja tänään Kurre kyseli innokkaita oppilaita osallistumaan koulujen väliseen rugbyturnaukseen Pullerille 25.3. Innokkaita löytyi peräti 12, joten nyt on vielä pari viikkoa aikaa harjoitella pelin saloja.

Tänään kertasimme jakolaskuja ja jakojäännöstä sekä laskujärjestystä. Teimme jakotunneilla arvoituksia. Tässä niistä muutamia:


Se on
pieni, reipas ja oppivainen.
Se kävelee aamuisin ja leikkii.
Mikä se on?
 (nenialuluok)



Se on
pitkä, vahva ja huumorintajuinen.
se pelastaa ihmisiä
Mikä se on ?
(seimolap)

Se on.
Pieni, hopea ja pisteliäs.
Se pistää. juo verta ja lentää.
Mikä se on?

(akkiti)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti