tiistai 25. maaliskuuta 2014

Lippurugbyä ja saksalaisia vieraita

Tänään oli aika erikoinen päivä, sillä luokassa oli ainoastaan 13 oppilasta. 3d:n oppilaita oli kylässä viisi ja 3c:n oppilaita oli vain kahdeksan koululla. Loput 3d:n ja 3c:n oppilaat olivat koko päivän Pullerihallilla kisaamassa lippurugbymestaruudesta Hämeenlinnan koulujen välillä.

Luokassa askarreltiin, pelattiin murtolukupelejä ja piirrettiin sksan karttoja sekä hankittiin tietoa Saksan joista ja kaupungeista. Ruokailun jälkeen olimme sopineet yhteisestä englanti-sksa-oppitunnista saksalaisen oppilasryhmän kanssa, mutta tunti supistui vartin mittaiseksi, koska saksalaiset oppilaat olivat liikuntatunnin jälkeen ruokailemassa, eivätkä ehtineet ajoissa meidän tunnille. No, ehdimme kuitenkin vähän laulaa kaikilla kielillä sekä esitellä itsemme saksaksi. :)




Loskainen lippurugbytreeni perjantailta. 


Hieman tärähtänyt otos englanninluokasta, jossa tutustuttiin tänään pikaisesti sksalaisiin vieraisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti