perjantai 7. maaliskuuta 2014

Kirjallisuuspalkin päätöstapahtuma

Tänään tehtiin vähän Suomi-ryhmätöitä ja enkun tunnin jälkeen oli viimeinen kirjallisuuspalkkitunti. Esittelimme auditoriossa luetut kirjat. Kolme esitystä jäi "välitunnin" puolelle, joten oppilaat pääsivät 15 minuuttia myöhässä koulusta. Yritän hyvittää tämän jonain päivänä takaisin.

Oli tosi mielenkiintoista kuulla toisista kirjoista ja oli ilahduttavaa nähdä 3c:n oppilaiden esiintyvän ja toimivan muissa ryhmissä!


Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti