maanantai 24. maaliskuuta 2014

kiva päivä

Tänään meillä oli liikunnassa telinevoimistelua,siellä me jaettiin ryhmät.Ryhmittäin me menimme eri pisteitä,se oli kivaa!!Tänään oli hyvää ruokaa lihamakaroonilaatikkoa,raastetta ja punajuurisalattia.Liikuntaseikkailupassissa me päästiin Roomaan.Tänään oli kiva päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti