torstai 2. huhtikuuta 2015

Hyvää pääsiäistä!



Tänään kävelimme aamulla keskustan pääkirkkoon ja siellä oli pääsiäisen koululaisjumalanpalvelus, jossa meillä 4.luokkalaisilla oli vähän ohjelmaa. 

Koululla oli yksi matikan tunti, jonka jälkeen Martti Salonen tuli vierailulle ja puhuimme yhteisistä asioista jakoryhmissä. 

Viimeisellä tunnilla oppilaat saivat piilottaa ja etsiä toisten piilottamat pääsiäisyllätykset. Se sujui hienosti... vaikkakin viimeisin yllätys oli hieman hankalassa piilossa. :)

Hyvää pääsiäistä kaikille!


Läksy matikasta s. 65 loppuun ja mökki 29





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti