Hupsista! Onpa unohtunut blogin kirjoittaminen. Järjestäjät eivä ole hinkuneet tietokoneen äärren ja itselläni on ollut taas niin monta rautaa tulessa, ettei ole ehtinyt.
Tänään viimeistelimme kasvokuvapiirustukset. Niistä tuli tosi onnistuneita. Lisäksi saimme vihdoinkin tehtyä käytävän seinälle kuvitellun Kaurialan puutaloineen. Laitan siitä kuvan myöhemmin.
Tänään kerrattiin sanaluokkia pelaamalla Notebookin pelejä. Matikassa kerrattiin murtolukuja Miten osaan-testin avulla. Yllissä opiskeltiin lampaan ja vuohen saloja.
Läksyt:
Äidinkieli: moniste (numeraalit ja pronominit)
Ylli: moniste lampaasta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti