maanantai 13. huhtikuuta 2015

maanantai 13.4.

Hei!

Tänään aamu alkoi kivasti ja rauhallisesti. Olimme Jukka Salmisen konsertissa ja siellä oli vauhdikasta ja hauskaa. Musiikin tunnilla lauloimme kaanon-lauluja ja uutta laulua. Jouduin näyttämään ensimmäisen kerran keltaista valoa kun laulaminen ei ihan kaikilla ottanut sujuakseen. No, ehkäpä huomenna sitten päästään taas keräilemään leimoja. :)

Tehtävät:

Ylli: lue s. 111 ja tee teht. 1-3 sekä monisteen tehtävä 2
Uskonto: lue s. 95 ja tee teht. 2-3 vihkoon. Tee Pääisiäisen tapahtumat-vihko valmiiksi ja palauta se opettajalle 20.4. mennessä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti