Aamulla tehtiin a-ryhmän kanssa imrpvisaatioharjoituksia. Saimme uintireissulle mukaan resurssiopettajan, mikä olikin mukava yllätys! Uinthommat sujuivat jälleen tosi hienosti. Vesipelastuspisteellä harjoiteltiin vesipelastusviestiä. Rintauinnin tekniikkaa ja matkauintia treenattiin radoilla. Oppilaat uivat uskomattomia suorituksia! Pohjoismaisen uimataidon kriteeri on 200 metriä ja ainakin puolet jaksoivat jo nyt uida enemmän kuin sen. Olen tosi ylpeä!
Uinnin jälkeen meillä oli vielä matikantunti. Tutkittiin kymppisauvoja, ykköskuutioita, kymmenesosalaattoja ja sadasosatikkuja. Tuhannesosia en jakanut oppilaille, koska ne ovat niin pieniä.
Läksy:
matikka: s. 77 loppuun ja mökki 34
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti