Sen jälkeen menimme syömään ja oli perunaa ja possu kastiketta. Nyt alamme tekemään lyhyt elokuvia. Sen jälkeen meillä on enään matikkaa sitten koulu loppuu.
LÄKSY MÖKKI 35
http://www.koulukino.fi/?id=166
*) Palautetta ja ajatuksia Superbroidi-elokuvasta 4c 23.4.2015
-
- - Se oli vähän surullinen. Se olisi voinut olla
hauskempi.
- Huomattiin, että lipputanko oli pihassa, vaikka se oli siirretty.
- - Elokuva oli ihan hyvä. Puolessa välissä luuli, että
se loppuu.
- - Loppu oli vähän epäselvä kun laite rupesi
tekemään valoa tiilien takana.
- - Voi tulla jatko-osa.
- - Elokuva oli ihan hyvä keskivertoelokuva.
Harvoissa elokuvissa on pidetty huolta mokista, varsinkaan lastenelokuvista.
- - Pikkuveli oli alussa kamala, mutta jaksaisitko itse
olla kiltti autisteille isoveljelle.- Elämä on erilaista. kun on autistinen
isoveli.
- - Oli epärealistinen. Onkin fantasiaelokuvia.
- - Tyttö oli tehty tosi hyvin, koska se oli välillä
tosi ärsyttävä.
- - Äiti oli tehty liian huolettomaksi ja
taikauskoiseksi. Äitin pitäisi huolia lapset sellaisina kuin ne on. Äiti ei
huomannut, että lapset katoili useasti. Äiti oli vähä epäaito, kun se ei
ihmetellyt yhtään että lapset lähti Pariisiin lentämään. Eikä se äiti huomannut
että ne hakkas meteoriittia pesismailalla. Ja kun Buller lenteli taivaalla, niin äiti vaan harjas hampaita eikä ihmetellyt yhtään. Se ei lähettänyt ketään etsimään sitä poikaa.
-
Anton haki veljensä piirustuksia ja teki niistä
kokonaisen kuvan. Miten se liittyi tarinaan? Puhuttiin tästä.
-
Kielenkäyttö oli aika pahaa. Ei sovi ihan
pienemmille lapsille.
- Kiusaajaoppilaat sai rauhassa kieritellä Anttonia
lätäkössä. Miten muka kukaan ei huomannut sitä koulussa? Miksi ne ei sanonut
äitille siitä. Saattaa tuoda traumoja muille lapsille, että siellä koulussa kiusataan noin.
-
Se oli epäaitoa kun ne lensi avaruuteen ja ne
hengitti siellä kuitenkin. Olisi pitänyt palaa ilmakehässä kun ne tuli maahan.
-
-
Miten kala pysyi hengissä siellä akvaarion
pyörteissä ja kun se lensi lattialle? Yhdessä kohdassa kala oli kadonnut akvaariosta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti