torstai 23. huhtikuuta 2015

SUPERBROIDI

Tänään me menimme pyörillä Biorexiin katsomaan Superbroidia. Se oli maailman tylsin leffa ikinä! Sitten lähdimme koululle. Koululla me kirjoitimme kommentteja elokusta. Kommentit olivat aika negatiivisia. *) Palaute ei kyllä ollut pelkästään negatiivista. t:ope, joka tykkäsi leffasta

Sen jälkeen menimme syömään ja oli perunaa ja possu kastiketta. Nyt alamme tekemään lyhyt elokuvia. Sen jälkeen meillä on enään matikkaa sitten koulu loppuu.

LÄKSY MÖKKI 35



 http://www.koulukino.fi/?id=166




*) Palautetta ja ajatuksia Superbroidi-elokuvasta                         4c 23.4.2015
-       
-       -  Se oli vähän surullinen. Se olisi voinut olla hauskempi. 

     - Huomattiin, että lipputanko oli pihassa, vaikka se oli siirretty.
-        - Elokuva oli ihan hyvä. Puolessa välissä luuli, että se loppuu.
-       -  Loppu oli vähän epäselvä kun laite rupesi tekemään valoa tiilien takana.
-        - Voi tulla jatko-osa.
-       -  Elokuva oli ihan hyvä keskivertoelokuva. Harvoissa elokuvissa on pidetty huolta mokista, varsinkaan lastenelokuvista.

-       - Pikkuveli oli alussa kamala, mutta jaksaisitko itse olla kiltti autisteille isoveljelle.- Elämä on erilaista. kun on autistinen isoveli.
-       -  Oli epärealistinen. Onkin fantasiaelokuvia.
-        - Tyttö oli tehty tosi hyvin, koska se oli välillä tosi ärsyttävä.

-        - Äiti oli tehty liian huolettomaksi ja taikauskoiseksi. Äitin pitäisi huolia lapset sellaisina kuin ne on. Äiti ei huomannut, että lapset katoili useasti. Äiti oli vähä epäaito, kun se ei ihmetellyt yhtään että lapset lähti Pariisiin lentämään. Eikä se äiti huomannut että ne hakkas meteoriittia pesismailalla. Ja kun Buller lenteli taivaalla, niin äiti vaan harjas hampaita eikä ihmetellyt yhtään. Se ei lähettänyt ketään etsimään sitä poikaa.

-        Anton haki veljensä piirustuksia ja teki niistä kokonaisen kuvan. Miten se liittyi tarinaan? Puhuttiin tästä.

-        Kielenkäyttö oli aika pahaa. Ei sovi ihan pienemmille lapsille.

-         Kiusaajaoppilaat sai rauhassa kieritellä Anttonia lätäkössä. Miten muka kukaan ei huomannut sitä koulussa? Miksi ne ei sanonut äitille siitä.Saattaa tuoda traumoja muille lapsille, että siellä koulussa kiusataan noin.

-        Se oli epäaitoa kun ne lensi avaruuteen ja ne hengitti siellä kuitenkin. Olisi pitänyt palaa ilmakehässä kun ne tuli maahan.

-        
-        Miten kala pysyi hengissä siellä akvaarion pyörteissä ja kun se lensi lattialle? Yhdessä kohdassa kala oli kadonnut akvaariosta. 

          Se oli tylsä ja siinä oli vain pari naurukohtausta. Ei ollut kauheasti mitään järkeä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti