perjantai 24. huhtikuuta 2015

LYHYTELOKUVIA

Tänään meillä oli molemmillla ryhmillä kaksi tuntia käsitöitä. Nyt me teemme lyhyt elokuvia. Meillä on neljä ryhmää e-real karim jakss ja vaan-m. Meillä on enään enkkua ja matikkaa. Ruokana oli palermon pastaa.

Läksynä: B-ryhmäläisille matikasta mökki 36 ja s. 79 loppuun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti