Tänään järjestin sanluokkapelipisteet, joissa meni puuhaillessa ensimmäiset kaksi tuntia. Pelit sujuivat tosi hyvin pienryhmissä. Martti kävi juttelemassa koko luokalle ja tunnelma oli keskittynyt ja vaikutti siltä, että pääosin sopimukset oli sisäistetty hyvin. Matikan ja yllin tunneilla oli uskomattoman upea työrauha. Sen kunniaksi kuuntelimme vähän musiikkia ja välitunnilla oppilaat halusivat katsella futiskortteja, joten he saivat olla sisällä.
Läksyt:
Matikka: s. 73 loppuun ja mökki 32
Ylli: vilja-moniste loppuun ja lue s. 115

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti