perjantai 17. huhtikuuta 2015

perjantain hulinaa

Tämän päivän aloitimme käsitöillä. A-ryhmällä oli puukässää ja B-ryhmällä rättikässää. Seuraavaksi on äidinkieltä. Sitten on ryhmätunnit A-ryhmä menee enkkuun ja B-ryhmä matikkaan. Sen jälkeen on  a2 kielet eli saksa,ranska ja venäjä. Muut pääsevät  kotiin.

LÄKSYT:        
                    Matikka:s.74-75 ja mökki 33




  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti