tiistai 28. huhtikuuta 2015

Ihmetansseja!

Tänän me tanssittiin jotain ihmetanssia jonka nimeä ei tiedetä, koska se oli outo nimi (chacha). Me myös katsoimme paljon erilaisia ja outoja tansseja (samba, chacha, jive). Mekin jouduimme tanssimaan HUOM! POIKIEN KANSSA. Se oli kamalaa (mutta oikeastaan sujui lopulta hyvin). Ruokana oli riisiä ja kastiketta. Meillä oli matikkaaa ja enkkuu + saksaa ranksaa ja venäjää. Luokkamme kuunteli kun Jenni luki Kurtin käytöshäiriötä . Yritimme kuunnella kun Jenni luki. :)

LÄKSYT: matikkaa s. mökki 37 
sit muistappa tehä öö ei tainnu tullakkkaan muuta, paitsi sit enkusta 


T: IIDA JA SARA...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti