Tänään oli kompassitunnilla tehtävänä ryhmissä rakentaa pienistä tikuista mahdollisimman korkea torni. Käytettävissä oli liimaa ja askartelutikkuja. 10 minuutin ryhmätyön tulokset olivat kovin vaihtelevia. Joillain oli koossa kasa tikkuja, joillain useampi torni ja vai yhdellä ryhmällä koossa oleva tornimainen rakennelma. No, ainakin kaikilla oli ihan hauskaa.
Musiikin tunnilla saimme tehtäväksemme äänestää 4d:n ehdokkaiden vaalimainoksista parhaat. Järjestimme suljetun lippuäänestyksen vielä viime hetkellä ennen kuin koulupäivä päättyi.
Läksyt:
Uskonto: s. 99 teht. 1-2
Kompassiläksy: Keskustele kotona vastuuaiheesta
Matikka (a-ryhmä): mökki 33
Ylli: vilja-moniste
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti