Tänään me tehtiin lyhytelokuvia, meitä auttoi Viljami. Yllissä me haisteltiin ja maisteltiin erilaisia yrttejä. Me otettiin ne mukaan ruokalaan ja laitoimme niitä meidän ruokiimme. Ruokana oli perunaa ja jauhelihakastiketta. Kohta meillä on musikkia emmekä tiedä, että mitä me siellä lauletaan/soitetaan. Elokuvista tuli hienoja, joillain ne olivat liian pitkiä. B-ryhmällä oli enkkua ja A-ryhmällä matikkaa. Nyt meillä on välkkä joka loppuu minuutin päästä sitten meillä on musiikkia.
Hyvää päivän jatkoa terveisin: Sara ja Iida + tietokone!
LÄKSYT: Ylli lueppa s.121 ja sit tee teht.1-4.
Enkku kirjoitappas kapppaleen 15 mustat sanat sun omaan vihkoseen ja sit tee tehtävät 12 s.168 ja sit tee tehtävä 14 s.169 ja sit teee tehtävä 16 s.169 ja muistappa sit vielä tehä matikasta s. mökki 36....
Siis joo tee sit noi tehtävät tai muuten tulee unohdus! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti