Tänään olimme Pullerilla pelailemassa Nummea, Ortelaa ja Kirkonkulmaa vastaan. Pelasimme 3-2 häviön Nummelle, 1-1- tasapelin Ortelan kanssa ja 3-3 tasapelin Kirkkiksen kanssa. Viimeisimmässä pelissä tunteet vähän kuumenivat, mutta muuten pelit sujuivat sopuisasti.
Pelien jälkeen kävelimme koululle ja luin ääneen pari tosi hienoa kirjoitelmaa. Sen jälkeen opiskeltiin vielä vähän partikkeleita.
Läksynä:
äidinkieli s. 111 teht. 1-3 loppuun
t:Jenni
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti