tiistai 21. huhtikuuta 2015

Uimassa

Tänään aamulla tehtiin vähän ilmaisutaitoharjoituksia B-ryhmän kanssa. Sen jälkeen ehdittiin jutella kevään tapahtumista, joita on tulossa aika reilusti. Äidinkielenkokeen jälkeen lähdimme polkemaan uimahallille. Alku näytti lupaavalta ja ilma oli mitä mainioin, mutta kommelluksilta ei säästytty. Onneksi ketjut saatiin uimahallilla takaisin pyörään ja paluumatka meni tosi sutjakkaasti. Hallilla harjoiteltiin tänään selkäuinnin tekniikkaa. Siinä huomasin todella paljon kehitystä ihan lyhyessäkin ajassa. Toisella pisteellä kokeiltiin starttihyppyjä ja pelastushyppyjä. Huomenna jatketaan tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti