lauantai 11. toukokuuta 2013

Hyvää äitienpäivää!

Äitienpäivälahjat ja -kortit lähtivätkin jo alkuviikosta koteihin. Muutama oppilas tuli jo kertomaan, ettei ollut onnistunut piilottamaan lahjaa äidiltä. Onneksi lahjat ovat paketissa, joten lopullinen yllätys jää sunnuntaille! :)

Jatkoimme vielä minimattojen kutomista ja valmiit saivat alkaa suunnitella pikkuhuoneita kenkälaatikoihin. Matikan formatiivinen testi oli mennyt kaikilla hyvin tai erinomaisesti, mutta siitä huolimatta harjoittelimme vielä isoilla luvuilla laskemista hieman lisää. Suurinosa testin virheistä oli huolimattomuusvirheitä. Tarkastamisen tärkeyttä ei siis voi painottaa liikaa.

Olin itse maastojuoksukisojen karsinnoissa Kaurialan kentällä, kun Hanna-opettaja leikitti 2c:n oppilaita pihalla ja vei heidät sitten syömään ranskalaista boulabaissea. Jäin töiden jälkeen laittelemaan esille 2c:n kuvistöitä ja käsitöitä auloihin ja vitriineihin. Ensi viikon torstaina vanhemmat ja muut tuttavat saavat tulla kiertelemään koululla ja katselemaan töitämme ja työtämme livenä.



Hyvää viikonloppua ja äitienpäivää!

Kotitehtävät:
Matikka s. 123 kotitehtävlaatikko
--> maanantaina on matematiikan iso koe 3.jaksosta (oranssit sivut)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti