Aamulla juteltiin, siivoiltiin pulpetteja ja juhlittiin yhtä synttärisankaria luokassa, ennen kuin lähdettiin kävelemään Linnan puistoon. Siellä pelasimme ensin pesäpalloa, sitten tanssittiin Waka wakaa ja Gangnam styleä koko koulun voimin niin että lava tömisi. Sen jälkeen kaikki juoksivat luokkatasoittain maastolenkin linnan ympäri. Meidän luokka saikin ihan oman lähdön, koska muut 2.luokat lähtivät ykkösten lähdössä vahingossa. :)
Maastojuoksun jälkeen syötiin eväitä ja vielä tanssittiin lisää lavalla. Lopuksi kävelimme takaisin koululle ja toivotimme hyvää viikonloppua! Vaatteet varmaan kastuivat ja ruohotahrojakin saattoi joihinkin housuihin tulla, sillä nurmikko oli märkää ja juuri leikattua. Onneksi oli poutainen sää kuitenkin! Oli kivaa ja kaikki sujui hyvin!
Hyvää viikonloppua!
Ei kotitehtäviä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti