maanantai 6. toukokuuta 2013

Jäähyväiset

Tänään paketoitiin lahjoja. Keräsin uskonnonvihot arviointia varten. Olemme 2.-luokkalaisina saaneet kunniatehtävän lauantaille 1.6. Me saamme ojentaa kukat 6.luokkalaisille ja laulamme heille laulun. Oppilaat osasivatkin jo ennestään Jäähyväiset-laulun yllättävän hyvin.


 

Menimme eteenpäin matikassa ja äidinkielessä ja paljon tiedotettavaakin oli. Huomenna on jälleen retkipäivä, mikä herätti paljon kysymyksiä. Myös siirtyminen uuteen rakennukseen ja eurooppalainen ruokaviikko herättivät keskustelua.


 

Kotitehtävät:

Äidinkieli:

Lukukirja s. 154-155 lukuläksy

Tehtäväkirja s. 28 teht. 1-3

Matikka: s. 115 tehtävä 1 ja vapaaehtoinen tehtävä 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti