tiistai 7. toukokuuta 2013

Terveiset Kollaasi-pajasta

Tänään reippailimme jälleen taidemuseolle ja Lohrmanin makasiiniin, jossa oli Elinkaari-niminen näyttely. Taiteilija Maija Vatanen piti meille omakuva-aiheisen kollaasipajan ja lisäksi oppilaat saivat kiertää näyttelyssä oppaan johdolla.

Tarjolla oli kaikenlaista leikeltävää ja oppilaat olivat itsekin tuoneet kiitettävästi materiaalia kollaasia varten! Töistä tuli tekijöidensä näköisiä. Saimme syödä omat pienet eväät makasiinin portailla ennen lähtöä ja jaksoimme hyvin kävellä vielä koululle.

Koululla odotti espanjalainen paella, jossa oli kanaa, maissia ja herneitä riisin joukossa. Ennen 12:ta jokainen toi oman pulpettinsa sisällön jo uuteen luokkatilaan kaappiin. Sekin oli jo monen mielestä kävelyreissun päälle raskas urakka. Muutto homma jatkuu huomenna aamulla.

Kotitehtävät:
Jääkarhut:
Matikka s. 119 kotitehtävät 1-2, vapaaehtoinen tehtävä 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti