maanantai 27. toukokuuta 2013

Kevätlukukauden viimeinen koulumaanantai

Tänään juteltiin uskonnon tunnilla vielä pelaamisesta ja nettietiketistä eli hyvistä tavoista netissä. Oppilailla oli paljon kokemuksia erilaisista hahmoista eri peleissä. Puhuimme siitä, ettei omia tietojaan saa kertoa kenellekään netissä, eikä omaa salasanaansa saa kertoa muille. Toisten tunnuksilla ei saa kirjautua ja ikärajoja pitää noudattaa. Tänään tällä tunnilla olivat mukana kaikki oppilaat, koska unohdin lähettää oppilaita muihin uskontoryhmiin. Myöhemmin sain kuulla, ettei ryhmiä olisi ollutkaan tänään enää.

Lauloimme aika paljon lauluja ja suunnittelimme vähän yhdessä torstai-illan keväthetken ohjelmaa. Pojat valitsivat yhden laulun, tytöt yhden ja minä yhden.

Matikassa jaksettiin vielä jatkaa allekkainlaskuja ja sitten luettiin yhdessä Pikkumetsän lukukirja ihan loppuun. Päivän päätteeksi keskusteltiin kesäsuunnitelmista ja tulevan syksyn aikatauluista ja opetuksesta.

Kotitehtävä:

Matikka s. 155 teht 1-2
Opettele ulkoa Jäähyväiset-laulu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti