Kaikenlaista puuhaa
Tänään kerrottiin paljon viikonloppukuulumisia ja puhuttiin oppilaskunnan asioita. Linnan Ateria sai monenlaista palautetta ja rutkasti lempiruokatoiveita. Remonttikokemuksiakin oli kyselty, mutta niihin oppilailla ei ollut juurikaan kommentoitavaa. Suurin osa oli kuitenkin sitä mieltä, että jatkuva remontin keskellä oleminen on vähän tyhmää. Laitamme palautteet oppilaskunnan kautta eteenpäin.
Matikan kokeen jälkeen kukin teki keskeneräisiä hommiaan hiljaisesti ja sitten luettiin Pikkumetsän kevätkisoista. Kävimme koulun kirjastossa lainaamassa jokaisella pulpettikirjan lukudiplomituntia varten, sillä palautin jo luokan kortilla lainatut kirjat kirjastoon. Perjantaina on mahdollisuus lainata omalla kortilla kirjoja kirjastoautosta.
Kotitehtävät:
Uskonto: tee vihkomoniste loppuun ja näytä vihkotyön arviointi
Äidinkieli:
Lukukirjan lukuläksy s. 156-157
Tehtäväkirja s. 29 teht 1-3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti