Tänään harjoittelimme todistustenjakopäivän laulut ja sitten treenasimme sitä kuinka 6.luokkalaiset kukitetaan lauantaina. Jännittäväksi kukitushetken tekee sää. Mikäli lauantaina sataa kunnolla, siirrymme ison ruokalan käytävälle ja yritämme mahtua sinne jakamaan kukkasia lähteville 6.luokkalaisille.
Tänään oli myös kuoron pääsykoelaulut sekä oppilaskunnan jäähyväishetki. Ruokailun jälkeen otimme eväät mukaan ja taivalsimme keskustan Bio Marilyniin katsoaamn 3D-elokuvana Salaisen valtakunnan. Itse ainakin tykkäsin elokuvasta kovasti. Elokuvan teema sopi hyvin myös yllin aiheisiin. Omia suosikkeijani olivat Ossi-koira sekä etana- ja kotilo-hahmot Öykkä ja Möykkä.
Illalla nähdään melkein kaikkien kanssa vielä keväthetkessä!
Sää näyttää epävakaiselta. Sateen sattuessa olemme omassa luokassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti