keskiviikko 8. toukokuuta 2013

"Jalat poikki"

Tänään ryhdyttiin heti aamusta muuttohommiin. Saimme avuksi 6d:n oppilaat ja opettajan sekä Anu-ohjaajan. Olin pakannut paljon kevyitä muuttolaatikoita ja kun roudaajia oli yhteensä yli 40, ei muutossa kestänyt edes tuntia! Olin kyllä tosi ihmeissäni muuttojoukkojen tehokkuudesta.

Klo 9.20 uudessa luokassa oli aika hiljaista ja pojat päättivät pitää lepotauon. Tauon jälkeen äänestimme luokan hymytytöstä ja hymypojasta. Lisäksi sai laittaa lapulle toiveen toukokuun viimeisten viikkojen pulpettiparista.

Välitunnin jälkeen tehtiin matikan kertaustesti ja käytiin syömässä moussakaa. Ruokailemme vielä ensi viikonkin isossa ruokalassa, jotta saadaan erityisruokavaliot kuntoon uuteen ruokalaan. 

Hyvää helatorstaita!

Kotitehtävä:

Pingviinit: 
Matikka s. 119 kotitehtävät 1-2, vapaaehtoinen tehtävä 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti