keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Leipurit vauhdissa

Tänään oli aika kiva päivä kun kaikki pääsivät leipomaan. Puolet oppilaista tuli liian aikaisin tänään kouluun, kun en ollut eilen muistuttanut, että koulu alkaa vasta klo 9.15. Kävin yhden oppilaan kanssa aamulla hakemassa Manusta leipomistarvikkeet.

Teimme kolmessa pisteessä tänään erilaisia hommia. Matikkapisteessä oli Suden kuntoradan tekemistä, äidinkielen pisteessä Lukukirjan siistimistä ja tehtäväkirjan täyttämistä ja leivontapisteessä teimme muffinsseja ja keksejä. Oppilaat olivat henkilökunnan uusissa taukotiloissa pienryhmissä ja kaikki sujui ihan kivasti. Ohjaaja Anu oli auttamassa meitä käytännön järjestelyissä.

Torstaina saatte sitten maistaa meidän aikaansaannoksiamme! Tänään maistettiin ainoastaan taikinaa.

Tänään illalla tavataan kevätjuhlan merkeissä kuuden jälkeen Verkatehtaalla Bio Rexin ovilla.

Huomenna koulu alkaa klo 9.15 ja loppuu klo 13.15 Ruokailun jälkeen lähdemme elokuviin katsomaan Salaista valtakuntaa ja mukaan saa ottaa yhden juoman (ei yli puolta litraa) ja sopivan kokoisen pussilisen jotain omaa herkkua. Muutamat ovat sopineet kaverin kanssa, että jakavat tuomisensa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti