perjantai 3. toukokuuta 2013

Ötököitä Arxissa

Olimme luokan kanssa Arxissa . Esittelijänä oli Kikka Jeliseff. Näimme siellä Aimo-koululaisten töitä, muun muassa tyynytöitä, savitöitä, maalaustöitä ja videotöitä. Me teimme myös omat ötökkätyöt.

 

Lopuksi menimme syömään eväitä rantapuistoon. Aurinko paistoi ja oli ihanan keväistä!

 

Hyvää viikonloppua!


Tässä kuvassa piirretään nestemäisellä tussilla ruokokynällä ötökän reittien päälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti