Olimme luokan kanssa Arxissa . Esittelijänä oli Kikka Jeliseff. Näimme siellä Aimo-koululaisten töitä, muun muassa tyynytöitä, savitöitä, maalaustöitä ja videotöitä. Me teimme myös omat ötökkätyöt.
Lopuksi menimme syömään eväitä rantapuistoon. Aurinko paistoi ja oli ihanan keväistä!
Hyvää viikonloppua!
| Tässä kuvassa piirretään nestemäisellä tussilla ruokokynällä ötökän reittien päälle. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti