Tänään pyyhittiin yllin kirjoista merkinnät ja laitettiin kirjat kierrätykseen tuleville 2.luokkalaisille. Pelin jälkeen kerättiin monisteet kansioon. Tulostin jokaiselle oppilaalle 4-6 valokuvaa kuluneelta kouluvuodelta. Kuviin piti itse kirjoittaa kuvateksti ja ne laitettiin kansioihin. Pulpetti piti tänään saada tyhjäksi ennen kotiinlähtöä. Siistijät putsaavat tyhjät pulpetit kesän aikana.
Pesäpallopelissä yritin tuomaroida parhaani mukaan, mikä ei ollut kovinkaan mahtava suoritus. Oppilaat yrittivät kyllä seurata etenijöiden ja pallojen liikkeitä ja auttaa minua. :) Myös kirjurit olivat kiitettävän tunnollisia. Pelin lopputulos taisi olla se, että henkilökunta teki enemmän juoksuja kuin 6.luokkalaiset.
Kaikille tuli ainakin lämmin kun aurinko paistoi täydeltä terältä. Näissä tunnelmissa on hyvä lähteä kohti todistustenjakoa ja kesälomaa!
Kiitos kaikille 2c:n tukijoukoille ja hyvää kesää!
Elokuun 12. päivä maanantaina tavataan viimeistään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti