Huh huh! Tänään oli aikamoinen urakka kun iltapäivällä askarreltiin, kirjotettiin ja leivottiin kolmessa pisteessä! En voi paljastaa pisteiden tuotoksia vielä, koska ne selviävät ensi viikolla kotiväelle. Kolmas leivontaryhmä joutui tekemään viimeistelyt käsityötunnin aikana. Ja käsityötunnilla osa oppilaista jatkoi vielä leipomista ja osa teki käsitöitä henkilökunnan tiloissa. Meillä oli siis aika poikkeukselliset työtilat!
Huomenna alkaa löytöretkipalkki, jonka pajat kävimme tänään oppilaiden kanssa katsomassa. Eveliinalla on Australia, Emilialla Aasia, Kurrella Pohjois-Amerikka, Sarilla Afrikka, minulla Etelä-Amerikka ja Jukalla Etelämanner. Tämän vuoden viimeinen palkkiprojekti liittyy taito- ja taideaineisiin, joten perjantaisin tulee läksyä ainoastaan englannista ja joskus B-ryhmälle äidinkielestä.
 |
| Homma paketissa |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti