maanantai 26. elokuuta 2013

26.8.2013

Meillä oli liikuntatunnilla esterata,taitorata,futista ja polttopalloa ja keihään heittoa. Puhuime luokassa että menisimme 28.8 ARxiin ja 2.9 liikuntatunnilla Lasten taloon. Tiistaina 3.9 koulukuvaus klo 10.30. t:Eemu ja Aleksi.K XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti