torstai 22. elokuuta 2013

Tänään äidinkielen tunnilla saimme lisää päällystettäviä kirjoja. Ja a-ryhmällä oli enkun tunti ja sillä välin B llä matikkaa. Ja välkällä  jalkkis pelikin ehdittiin pelata. Ja meidän kouluunne on eksynyt taas täitä.



T:SIIRI NEA ÅSA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti