keskiviikko 14. elokuuta 2013

Uima-altaita pihassa

Huh huh mikä sadepäivä! Oppilaat olivat jo ihan märkiä kun tulivat kouluun ja välitunneilla kaatosade jatkui. Koulun säännöissä kielletään sisällä oleminen välituntisin, mutta luvallani muutama oppilas oli sisällä, kun pihassa ei oikein ole tarpeeksi sateensuojaa kaikille. Onneksi muutamat olivat varustautuneet kumisaappailla, sateenvarjoilla ja muilla vermeillä, niin ei tarvinnut koko päivää kököttää sisällä. Iltapäivällä piha näytti maauimalalta. Toivottavasti tämä sade loppuu tänään!
Pihalle oli muodostunut kahluualtaita.

Tänään oli pitkä koulu-iltapäivä kun olimme koulussa klo 15.15 asti. Aloitimme matikan ja yllin ja jatkoimme keväältä keskenjääneitä minihuoneita. Kuvistunti oli aika härdelliä ja rapatessa roiskui, kun ei muistettu pukeutua suojavaatteisiin.... Kannattaa siis katsoa vaatteet pulloväritahrojen varalta kotona ja laittaa heti pesuun. Huoneista tulee kyllä hienoja ja oppilaat ovat niistä innoissaan.
Huokea kolmen kerroksen koti. Vielä voit vaikuttaa pintaratkaisuihin!

Käsitöissä kierrettiin kirjamerkkinyörejä. Minulla oli koko luokka tänään käsitöissä ja huomenna oppilaat pääsevät tutustumaan teknisen työn opettajaan ja tiloihin kun minä pyyhällän liikunnan yhdysopettajien palaveriin keskustaan.

Läksyt:

Matikka: s. 5 loppuun ja mökki 1 ja kirjan päällystys
Ylli: vihkotehtävä ja PÄÄLLYSTÄ KIRJA (jos päällystämättä)

Sisällä kesän perhoset lentävät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti