maanantai 12. elokuuta 2013

Kolmosten ensimmäinen koulupäivä

Aamulla kokoonnuimme pihalle ja sää oli aurinkoinen. Pasi-rehtori toivotti kaikki tervetulleeksi ja sitten kipitimmekin jo omaan luokkaan. Luokassa jokaisen piti istua sellaisen oppilaan viereen, jota ei ollut nähnyt kesän aikana. Pienryhmissä kerrottiin kesäkuulumisia ja sitten leikittiin valehtelijoidne klubia, mikä olikin aika jännää.

 

Ensimmäisellä välitunnilla kellot soivat vähän miten sattui, mutta päivystin itse ulkona ja oppilaat saatiin käännytettyä ovilta takaisin välkälle. Valehtelijoiden klubin päätyttyä puhuimme tulevasta lukujärjestyksestä, jaoin reissuvihot eli reissarit ja mietimme ryhmäjakoja yhdessä. Ennen ruokailua kiersimme katsomassa kuviksin, englannin, musiikin ja käsityön luokkatilat. Söimme viimeisessä vuorossa niinkuin maanantaisin normaalisti tulemme tekemään.

 

Huomenna jatketaan touhuja luokassa ja osa oppilaista pääsee ihka ensimmäiselle enkuntunnille Minnan kanssa!

Läksy:

Päällystä reissuvihko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti